Op weg terug naar Portland

14 september 2009 - Pendleton, Oregon, Verenigde Staten

Na onze belevenissen in Yellowstone en de Tetons zijn we nu weer op weg naar Portland.

Gisteren hebben we, als extraatje, de Craters of the Moon ingelast, een lava landschap van vele vierkante kilometers. Best interessant.

Vandaag hebben we de Hells Canyon Scenic Byway gereden. De weersvoorspelling was bewolkt met kans op regen en onweer. Het is (gelukkig) bij bewolkt gebleven. De weg naar de scenic byway vonden we mooier dan de scenic byway zelf. De overlook over Hells Canyon was daarentegen weer wel de moeite waard, alleen konden we vanwege het weer niet echt mooie plaatjes schieten. We hebben er wel lekker gepicknicked.

Morgen rijden we naar de Colombia River Gorge om daarna op ons gemakkie af te zakken naar Portland. Het zit er bijna op!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ria Vischer:
    16 september 2009
    Hoi Hanny en Rob,
    Wat zijn die weken voorbij gevlogen. We hebben genoten van jullie verhalen en zeker ook van de foto's. Wat hebben jullie veel mooie dingen gezien !
    Wij wensen jullie nog veel plezier en voor straks....een goede terugreis. Groetjes uit Beek van Ben,Ria,Jeroen,Anneke en Joris