Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
299

Over ons

Wie zijn wij? Gewoon, een echtpaar. Dit jaar al weer 30 jaar met elkaar getrouwd en nog steeds stapel op en met elkaar. Met kinderen, die inmiddels zo oud zijn dat we er weer met zijn tweetjes op uit kunnen trekken. We krijgen dus weer meer tijd om er saampjes lekker van te genieten. En .... dat is bij ons niet tegen dovemansoren gezegd!!!

Over onze reis

Dit jaar lekker met zijn tweetjes er op uit!

Vorig jaar zijn we voor het eerst naar the USA geweest. Dat was geweldig. We hebben de smaak te pakken gekregen. Daarom maar weer terug. Nu naar NorthWest USA. Opnieuw naar de schitterende en ongerepte natuur.

Wat staat er op de planning? We vliegen op Portland Oregon en van daar uit naar Olympic National Park, Mount Rainier, Glacier National Park, Yellowstone National Park, Grand Teton National Park, Hells Canyon National Recreation Park en via de Columbia River Gorge weer terug naar Portland.

Dit jaar gaan we met reisorganisator Aireka, waar bij we de vlucht en de huurauto hebben geboekt. We vliegen met United Airlines en blijven drie weken weg. We vertrekken op 28 augustus.

Bezochte landen

Wij hebben 12 landen (5%) bezocht:

België, Duitsland, Griekenland, Ierland, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten.